همزمان با بزرگداشت هفته تربیت بدنی آثار آثار علیرضا نوروزی هیمالیا نورد نیشابوری در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برپا شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: برای نخستین بار نمایشگاه عکس " تیان شان " با همکاری شهرداری، نمایشگاه بین المللی خیام، انجمن کتاب سیمرغ، اداره ورزش وجوانان، انجمن سینمای جوان و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور در راستای معرفی قلل فلات پامیر برپا گردیده است.

عباس کرخی گفت: نمایشگاه عکس " بلورهای تیان شان " آثار علیرضا نوروزی هیمالیا نورد نیشابوری تعداد ٥٠ قطعه عکس در ابعاد ٧٠*٥٠ بصورت رنگی از قلل فلات پامیر شامل سامانی، کورژنفسکایا، لنین، پوبدا وخانتان گری در کشورهای تاجیکستان و قرقیزستان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه در معرض دید گذاشتن توانمندی ها و هنر ورزشکاران عکاس است، تا هم کار این هنرمند در بوته نقد و بررسی قرار گیرد و باعث آشنایی مردم با ورزش کوهنوردی شود تا جوانان علاقمند نیز به این ورزش مفرح و هنر عکاسی روی آورند.

کرخی گفت: علیرضا نوروزی هیمالیا نورد نیشابوری از کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور می باشد که در کارنامه خویش رکورد یک ساله صعود چهارقله سامانی، کورژنفسکایا، لنین و خانتان گری و آرارات ترکیه وقلل ایران و مربی کوهپیمایی را در کارنامه کوهنوردی خویش دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه عکس«بلورهای تیان شان» از ٢٤ الی ٢٩ مهر ٩٥ هر روز از ساعت ٩ الی ١٢ صبح و ١٦ الی ١٩ بعد از ظهر در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور ویژه عموم علاقمندان برپا می باشد.

انتهای پیامآ.ج//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.