یک اصله درخت چنار بر اثر شدت وزش باد در خیابان شهید مطهری انزلی سقوط کرد و موجب خسارت زیاد به یک خودروی پژو 206 شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛

یک اصله درخت صبح امروز در خیابان شهید مطهری این شهر بر اثر شدت وزش باد روی یکی از خودروهای پژو 206 سقوط کرد و موجب خسارت زیاد به آن شد.

شهردار انزلی که در محل حادثه سقوط درخت حضور داشت گفت : از صبح امروز وزش باد شدید در انزلی وزیدن گرفت و با توجه به پیش‌بینی وضعیت هوا، پرسنل شهرداری از شب گذشته در آماده‌باش بودند.

رضا پورشعبان با بیان اینکه با سقوط درخت کار امدادرسانی در خیابان شهید مطهری انزلی آغاز شد، افزود: درخت چنار روی یک دستگاه خودرو پژو 206 سقوط کرد و موجب خسارت به این خودرو شد که جابه‌جایی آن از زیر درخت صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه نسبت به بهسازی درختان خیابان چنار شهید مطهری انزلی صورت‌جلسه شده بود، تصریح کرد: بحث‌هایی در این جلسه مطرح شد که نباید درختان این خیابان قطع شوند.

شهردار انزلی درختان چنار خیابان شهید مطهری انزلی را فرسوده خواند و گفت: بارها مکاتبات انجام دادیم که این درختان خطرات جانی و مالی دارند و باید قطع شوند اما تا امروز که حادثه سقوط رخ داد، موضوع مذکور پیگیری نشد.

وی از قطع چهار اصله درخت همزمان با سقوط درخت مذکور خبر داد و گفت: امروز حدود چهار تا پنج اصله درخت که دارای ریشه فرسوده هستند و خطر سقوط آنها می‌رود قطع می‌شوند.

پورشعبان درباره نگرانی مردم از قطع درختان، یادآور شد: به مردم قول داده‌ایم به جای هر درختی که قطع می‌شود 50 اصله درخت و درختچه در نقاط مختلف شهر انزلی کاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه بافت خیابان شهید مطهری انزلی تجاری است، افزود: درختان چنار در این خیابان قدمت بالایی دارند و ریشه آنها سطحی بوده و با وزش باد شدید سقوط می‌کنند و به مغازه‌ها و مکان‌های تجاری آسیب می‌زند.

با سقوط درخت چنار حدود چهار اصله چنار فرسوده نیز در خیابان شهید مطهری انزلی قطع شده است.





انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.