۴۴نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به کربلای معلی اعزام شدند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اعزام ۴۴ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد به کربلای معلی گفت: این سفر معنوی به مدت هفت روز است.

فرید محبی با بیان اینکه اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی عتبات عالیات یکی از برنامه های فرهنگی در دستور کار این نهاد است، گفت: این اردوهای زیارتی با کمک خیران و اعتبارات کمیته امداد برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف از این اردو زیارت و آشنایی بیشتر با زندگی ائمه اطهار، تقویت باورهای دینی و تقویت روحیه معنوی و خودباوری است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هزینه اعزام هر یک از مددجویان به این سفر زیارتی هفت میلیون و ۲۹۰ هزار ریال است گفت: کمیته امداد در طول سال اردوهای زیارتی و سیاحتی متنوعی را برای مددجویان برگزار می‌کند که از نمونه‌های آن می‌توان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس و سایر اماکن مذهبی اشاره کرد.

محبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵۶نفر از مددجویان تحت حمایت با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام شده اند، افزود: یک هزار و ۴۹ نفر از مددجویان تحت حمایت با هزینه بیش از دو میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال در سال گذشته در اردوهای زیارتی و سیاحتی این نهاد شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه طرح شوق زیارت یکی از طرح های کمیته امداد است که در آن با همکاری و مساعدت خیران، مددجویان به عتبات عالیات اعزام می شوند، گفت: خیران می توانند برای مشارکت در اعزام مددجویان،به مراکز نیکوکاری فعال در استان و یا مدیریت های کمیته امداد واقع در شهرستان ها مراجعه و آمادگی خود را در این زمینه اعلام کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.