در جلسه علنی شورای شهر:

روابط عمومی شهرداری تهران صدایی ندارد که گوش برسد/نام‌گذاری میدانی به نام شهدای آتش‌نشان

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران معتقد است در هیاهوی رسانه ما مضنون هستیم در حالی که می‌گویم روابط عمومی شهرداری تهران صدایی ندارد که به گوش برسد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدمهدی تندگویان نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و هشتمین جلسه علنی شورای شهر در واکنش به اظهارات امانی معاون شهردار تهران مبنی بر اینکه در هیاهوی رسانه ما مظلوم هستیم، اظهار داشت: روابط عمومی شهرداری تهران صدایی ندارد که به جایی برسد.

وی افزود: شهرداری تهران نشریه‌ای مانند همشهری دارد پس مظلوم نیست.

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح اصلاحیه مصوبه اعطای تسهیلات به جانباختگان و معلولان آتش‌نشانی و کادر امدادونجات در حین عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، گفت: شهیدی مانند امیر عباسی علاوه بر اینکه جان خود را به مردم بخشید، پنج تن از عضوهای خود را نیز به مردم اهدا کرد و جان پنج انسان را نجات داد.

تندگویان با بیان اینکه باید دست‌آوردهای خوب را به مردم معرفی کنیم، تأکید کرد: ‌شهرداری تهران قول داده بود که میدانی به اسم شهید عباسی به عنوان یک نماد در محله شهران احداث کند اما در این زمان هنوز این اتفاق روی نداده است.

وی افزود: باید میدانی را به نام شهدای آتش‌نشان نام‌گذاری کنیم تا فرهنگ آنها به مردم منتقل شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار