دنیامالی در صحن شورای شهر تهران:

اعضای شورای شهر حد خود را بدانند

عضو شورای شهر تهران در واکنش به صحبت های حافظی در خصوص فیلتر شدن صحبت اعضا از سایت شورا گفت: نمی‌شود که هرچه دلمان خواست به زبان بیاوریم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد دنیامالی عضو شورای شهر تهران در دویست و نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در واکنش به صحبت های رحمت الله حافظی گفت: در خصوص عملکرد و حدود اعضای شورای شهر متاسفانه قانون و آیین نامه ای وجود ندارد.

وی افزود: برخی می گویند اخبار و حرفهایشان فیلتر شده است اما بعد می روند برخی مسائل خلاف را در دانشگاه ها و سایت ها مطرح می کنند.

این عضو شورای شهر تهران یادآور شد: این عضو مصاحبه کرده و گفته رأی به 23 عضو شورا خیانت مردم بوده است. باید مشخص شود که اعضا در چه مواردی اجازه صحبت دارند و در چه مواردی ندارند.

وی افزود: اینکه هرچه دلشان خواست بگویند که نمی شود! ما هم مدام با بزرگواری از ان عبور می کنیم. این رفتار پوپولیستی است و نباید انجام شود.

دنیامالی بیان کرد: متأسفانه در 17 سال گذشته از عمر شورا، آیین نامه‌ای نداریم که به من نوعی بگوید اختیاراتم چه حد است و در چه مواردی حق حرف زدن دارم.

وی افزود: من باید حدود خود را بدانم چرا که اگر ندانم، نمی توان از اظهاراتم ایراد گرفت.

دنیامالی در ادامه به لایحه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: مهمترین بحث این لایحه موضوع استیضاح شهردار است که ما باید موارد و قوانین را تدوین کنیم.

وی با اشاره به استیضاح قالیباف در سال اول شورای چهارم گفت: متأسفانه سر دعوایی که ربطی به شهردار نداشت، او را تا پای استیضاح کشاندیم. این موارد باید برطرف شود.

این عضو شورا تأکید کرد: قانون مربوط به استیضاح شهردار تهران باید شفاف باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار