تندگویان در صحن شورای شهرتهران:

مدیر روابط عمومی شهرداری به جای کار رفته سفر هاوانا/ شهرداری در خصوص هزینه محرم و اربعین شفاف سازی کند

عضو شورای شهر تهران در ارتباط با عملکرد روابط عمومی شهرداری تهران گفت: گویا شهرداری روابط عمومی ندارد چون به جای کار رفته‌اند هاوانا.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی تندگویان عضو شورای شهر تهران در دویست و نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به عملکرد ضعیف روابط عمومی شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: فکر می‌کنم شهرداری تهران اصلا روابط عمومی ندارد.

وی افزود: آنها نه تکذیب می‌کنند، نه توضیح می‌دهند و نه به معرفی دستاوردهای شهرداری می‌پردازند، به جای این کارها رفته‌اند به سفر هاوانا.

این عضو شورای شهر تهران یادآور شد: در مقابل این موج تخریب و سیاه‌نمایی روابط عمومی سکوت کرده است و حرفی نمی‌زند. کارهای حاشیه‌ای آنها 100 در صد از وظایف قانونی‌شان بیشتر و شنیده‌ایم که سایت‌های حاشیه‌ای درست کرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر این مطلب هم اشتباه است لااقل تکذیب کنند که دلمان خوش باشد. مدیرکل روابط عمومی شهرداری باید در صحن شورا در خصوص عملکردش پاسخگو باشد.

تندگویان همچنین در خصوص حاشیه‌هایی که پیرامون هزینه شهرداری در محرم و اربعین به وجود آمده گفت: شهرداری تهران باید در این خصوص شفاف سازی کند.

وی گفت: ما مخالف کار فرهنگی نیستیم اما مخالف برنامگی هستیم. هزینه برای محرم و اربعین خوب است اما بیایند بگویند چگونه و کجا هزینه شده است.

این عضو شورای شهر تهران با دعوت از شهرداری برای اعلام ریز هزینه های اربعین و محرم در صحن شورای شهر گفت: ما گزارش اربعین 94 را خواستیم ندادند و آقای دبیر گفت به ایشان داده اند. مردم کل کشور حق دارند در مورد خدمات شهرداری تهران در مرزها و عراق بدانند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار