به منظور افزایش ظرفیت گاز ورودی به منطقه برای استمرار و پایداری گاز و افت فشار دراوج مصرف فصول سرد سال جریان گاز مناطق مزبور در روز چهارشنبه مورخ 28 مهرماه از ساعت 6 صبح لغایت 18 قطع خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان تهران، بدینوسیله به اطلاع و آگاهی مردم ساکن در مناطق لواسانات ، رودبار قصران ،شهرهای لواسان ، اوشان ، فشم، میگون وروستاهای تابعه بهره‌مند از گاز طبیعی می رساند ، به منظور افزایش ظرفیت گاز ورودی به منطقه برای استمرار و پایداری گاز و افت فشار دراوج مصرف فصول سرد سال جریان گاز در آدرسهای ذیل در روز چهارشنبه مورخ 28 مهرماه از ساعت 6 صبح لغایت 18 قطع خواهد شد.

براساس این گزارش گاز کل شهر لواسان و روستاهای افجه ، هنزک ، انباج و سینک همچنین رودبار قصران شامل شهرهای اوشان ، فشم ، میگون و روستاهای زردبند ، امین اباد ، رودک ، کلوگان ، حاجی اباد ، باغگل ، ایگل ، و آهار تا ساعت 18 روز چهارشنبه قطع می باشد.


بر همین اساس از ساکنین محترم درخواست می گردد تمهیدات لازم را پیش بینی فرمایند، بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکین اقدام لازم معمول خواهد گردید.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان مجموعه های مسکونی در محل سکونت الزامی می باشد.

گفتنی است در صورت نیاز، مشترکین محترم محدوده اعلام شده می توانند با شماره تلفن های 194 مرکز امداد گازرسانی تهران که به صورت شبانه روزی فعالیت می نمایند و 81972008 روابط عمومی شرکت گاز استان تهران تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار