همزمان در سراسر کشور، مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 آغاز شد.

مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن آغاز شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 چهارمحال و بختیاری، از آغاز مرحله دوم این سرشماری از صبح امروز چهارشنبه 28 مهر همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

حبیب الله وفایی افزود: این مرحله از سرشماری تا 25 آبان ماه امسال و با مراجعه حضوری آمارگیران به درب منازل اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری 252 آمارگیر با کارت شناسایی و جلیقه مخصوص جمع آوری و ثبت اطلاعات مرحله دوم سرشماری را بر عهده دارند ادامه داد: از این تعداد، 159 آمارگیر مسئول ثبت اطلاعات شهری، 83 نفر مسئول ثبت اطلاعات روستایی و 10 نفر مسئول ثبت اطلاعات مراکز و خانوارهای دسته جمعی مانند خانه های سالمندان هستند.

وفایی افزود: در صورت غیبت خانوارها در مرحله دوم سرشماری، تلفن و کد 12 رقمی درب منزل آنان نصب می شود تا پس از حضور در منزل اطلاعات خود را اعلام کنند.

وی تأکید کرد: بر اساس ماده هفت قانون آمار مصوب سال 1344 تمامی اطلاعات ثبت شده خانوارها در سرشماری های عمومی نفوس و مسکن به صورت محرمانه نگهداری و بهره برداری می شود.

وفایی یادآور شد: زمان اولین مرحله این سرشماری از 3 تا 24 مهرماه جاری و از طریق ثبت نام در سامانه اینترنتی sarshomari95.ir بود که با توجه به استقبال هموطنان، برای اولین بار تا روز گذشته سه شنبه 27 مهر و برای دومین بار تا ساعت 24 جمعه 30 مهرماه جاری تمدید شد و ادامه دارد.

به گفته وی؛ مرحله دوم این سرشماری نیز همزمان با ادامه اجرای مرحله اول انجام می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار