معاون فرماندار شادگان از برگزاری رزمایش صحرایی پنج گردان از بسیجیان شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نعمت اله آلبوغبیش در جلسه هماهنگی و پشتیبانی گردان بسیجیان شهرستان شادگان در محل فرمانداری گفت: این رزمایش همزمان با سراسر استان در روزهای ششم، هفتم، سیزدهم و چهاردهم آبان ماه امسال با شرکت یک هزار و ۳۰۰ نفر بسیجی درمناطق صحرایی برگزار می شود .

وی با اشاره به اهمیت و فلسفه وجودی سپاه در راستای دفاع از کیان انقلاب اسلامی و حفاظت داخلی شهرها از تهدیدات دشمن، امنیت کشور را مدیون عظمت نیروی کارآمد بسیج و سپاه دانست.

معاون فرماندار شادگان افزود: فعالیتهای بی دریغ بسیج و سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر هیچکس پوشیده نیست و فعالیت این ارگان انقلابی اعم از انهدام گروهک های فرقان و  تروریستی چپ و سازمان منافقین، مقابله با اغتشاشات داخلی، حفاظت از شخصیتها و اماکن حیاتی و هواپیمایی ها، خنثی سازی کودتای نوژه، مقابله با گروهکهای منحرف و ضد انقلاب، حضور فرهنگی و سیاسی در مناطق بحرانی و فعالیتهای سازندگی و امدادرسانی و تقویت وحدت و انسجام داخلی شمه ای از فعالیتهای فراموش نشدنی این دو نهاد ارزشمند است.

آلبوغبیش با تأکید بر ضرورت استمرار آموزش و برگزاری رزمایش و لزوم پشتیبانی کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان در جهت برگزاری هر چه بهتر رزمایش صحرایی سراسری، تقویت بسیج و سپاه را لازمه تأمین امنیت پایدار دانست.

وی همچنین به سخنان امام راحل در رابطه با سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: امام راحل در خطاب به سپاه فرموده است "چشم من به شماست، شما سابقه ای جز سابقه اسلامی ندارید، من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می دارم، من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی گردد" .

 در پایان این جلسه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان جهت تأمین خواسته های سپاه در راستای پشتیبانی از رزمایش صحرایی بسیج آمادگی کامل خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.