رزمایش عاشورا در بهبهان با عنوان قرارگاه نینوا با حضور 30 گردان بیت‌المقدس اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛هاتف جانشین قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) خوزستان گفت: رزمایش بزرگ عاشورای استان خوزستان امروز و فردا در استان اجرا خواهد شد.

علیرضا هاتف  افزود: این رزمایش در شهرستان بهبهان با عنوان قرارگاه نینوا با حضور 30 گردان بیت‌المقدس اجرا خواهد شد.

وی گفت: این رزمایش در راستای افزایش آمادگی بسیجیان استان خوزستان و همچنین برای کنترل آموزش‌هایی که این بسیجیان طی کردن اجرا خواهد شد.

جانشین قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) خوزستان افزود: از قبل همه آموزش‌ها توسط بسیجیان اجرا شده و در این حضور در روز نخست مباحث اردوکشی، استقرار، زندگی اردوگاهی و در روز دوم تمریناتی در رزمایش اجرا خواهند کرد.

هاتف گفت: همه مقدمات به طور کامل کار فراهم و اردوگاها برپا شده است و آماده میزبان بسیجیان قرارگاه نینوا در این رزمایش هستیم.

وی افزود: در این رزمایش شهرستان‌های بهبهان، ماهشهر، امیدیه، باغملک، هندیجان، رامشیر، رامهرمز، ایذه و شهرستان آغاجاری شرکت و عملیات‌های مختلفی را اجرا خواهند کرد.

هاتف گفت: به حول و قوه الهی این رزمایش برگزار و مایه عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت نیروهای مسلح و به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفان خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر افزایش آمادگی نیروهای بسیجی بتوانیم برنامه‌های خود را اجرا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.