نماینده بم در مجلس گفت: امیدواریم با آغاز تغییرات در کابینه دولت تدبیر و امید تحولات مثبت و رفع مشکلات مردم را شاهد باشیم.

امیدواریم تغییرات کابینه دولت به سود مردم تمام شود
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌الله نیکزادی پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امیدواریم با آغاز تغییرات در کابینه دولت تدبیر و امید تحولات مثبت و رفع مشکلات مردم را شاهد باشیم.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی‌توجهی مسئولین به برخی مصوبات و طرح‌ها در شهر بم باعث شده که مشکلات فراوانی برای این شهر به وجود آید که از جمله آن می‌توان به کمبود بیمارستان، خاکی بودن جاده‌ها، بی‌توجهی به شناسایی و استخراج معادن و نبود امکانات ورزشی در جهت زدودن رنج‌ها و به وجود آمدن بیماری‌های روحی و روانی اشاره کرد که نیازمند پیگیری دولت و مجلس می‌باشد.

وی افزود: ما می‌توانیم از صنعت گردشگری درآمد چشمگیری داشته باشیم، توجه مسئولین این حوزه به ثبت جهانی باغ شهر ایران، کویر ایران که بخش عمده آن در شرق کرمان است را می‌طلبد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برخی مصوبات که در دولت نهم و دهم و تدبیر و امید تصویب شده است نیازمند پیگیری و اجرایی شدن آن توسط دولت است، از آنها این انتظار را داریم که با تکمیل این مصوبات مشکلات مردم را کم‌تر کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار