مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مطالبات بازیکنان در هفته پیش‌رو پرداخت خواهد شد و امیدوارم این نتایج درخشان ادامه داشته باشد.

افتخاری: مطالبات بازیکنان در این هفته پرداخت می‌شود/ با طاهری شوخی کردمبه گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رضا افتخاری در پایان دیدار استقلال مقابل سایپا درباره روند تیمش گفت: هفته به هفته بازی‌های استقلال بهتر می‌شود و نتایج بهتری می‌گیرد، من مطمئنم این بازی‌ها ادامه می‌یابد و امیدوارم تا پایان فصل ننایج خوبی را کسب کنیم.
 
وی افزود: از کادرفنی که تلاش کردند و این امتیازات را گرفتند، تشکر می کنم اگر با همین ترکیب و شرایط ادامه دهند، قطعا استقلال مدعی قهرمانی است.
 
افتخاری در مورد اینکه گفته بود پرسپولیس شانس آورد در اهواز نباخت، بیان کرد: با آقای طاهری شوخی دارم و به زبان طنز این مسئله را بیان کردم.
 
وی درباره پاداش برد تیمش افزود: برای برد، یک پاداشی در نظر گرفته‌ایم که رقم آن مشخص نیست و همچنین مطالبات بازیکنان در این هفته پرداخت خواهد شد. 

افتخاری در پایان در مورد درگیری یکی از مدیران باشگاه استقلال با یکی از لیدرهای این تیم گفت: یک سوتفاهم به وجود آمد و آن لیدر از همه عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار