نوزدهمین دوره انتخابات شوراهاي دانش آموزي سوم آبان در دو هزار مدارسه استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: همه دانش آموزان پايه سوم ابتدايي و بالاتر حق نامزد شدن و شركت در این انتخابات را دارند.

سالا قاسمی ، تعداد اعضای شورای دانش آموزی در مدارس ابتدايي تا 100 دانش آموز را  5 عضو اصلي و 2 عضو علي البدل، از 100 تا 150 دانش آموز 7 عضو اصلي و 2 عضو علي البدل و بيش از 150 دانش آموز را 9 عضو اصلي و 2 عضو علي البدل اعلام کرد.

قاسمی اضافه کرد: در مدارس متوسطه دوره اول و دوم تا 250 دانش آموز 5 عضو اصلي و 2 عضو علي البدل، از 250 تا 350 دانش آموز 7 عضو اصلي و 2 عضو علي البدل، از 250  تا 350 دانش آموز 9 عضو اصلي و 2 عضو علي البدل و از 550 دانش آموز بیشتر  11 عضو اصلي و 2 عضو علي البدل  انتخاب
مي شوند.

 میرکل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: دانش آموزان در صورت تمایل دو هفته قبل از انتخابات در دفتر مدرسه ثبت نام و به  مدت پنج روز قبل از انتخابات دیدگاه ها، نظرات و برنامه های خود را تبلیغ می کنند.

آیین نمادین استانی نوزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی ساعت 9 و نیم آبان در دبیرستان همت یاران یک شهر محمدیه برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار