ایلام؛

بصیرت، نگاه پلیس را در جامعه نافذ می کند

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر لزوم توجه به بصیرت افزایی کارکنان نیروی انتظامی برای موفقیت در اجرای ماموریت ها،تاکیید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی بهشتی پور در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی اعلام کرد: امروز ایران با وجود توطئه های بی شمار دشمنان از امن ترین کشورهای جهان است.

وی گفت : امنیت موجود در کشور به برکت اهل بیت و جانفشانی نیروهای خدوم نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح محقق شده است.

وی به موضوع اربعین و تاثیر آن در بصیرت افزایی کارکنان انتظامی اشاره کرد و افزود: امروز شما در استانی مشغول خدمت هستید که گرد و غبار زائران ابا عبدالله الحسین (ع) بر شما مزین می شود و این نعمتی است که نصیب هر کس نمی شود.

وی دینداری و بصیرت را عامل رسیدن به مقصود و هدف متعال اعلام و اظهار کرد: استفاده صحیح و درست از برنامه های دینی باعث رسیدن انسان به کمال و سعادت است.

وی تاکید کرد : بصیرت افزایی و نظارت بر اعمال و رفتار از نکات مهمی است که باید انجام گیرد تا مسیر درست و بدون لغزش به کارکنان نشان داده شود.

وی گفت: پلیس با آگاهی و بصیرت افزایی کامل می تواند در ماموریت های خود از جمله برقراری امنیت و برخورد مجرمان از درک بیشتری برخوردار باشد.










انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، پلیس ، عقیدتی ، نگاه ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.