رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد ایلام ظرفیت خوبی برای انجام طرح‌های تحقیقاتی و علمی استان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  شهریار عباسی در نشست معاونین اداری و مالی دستگاه‌های اجرایی استان اعلام کرد : پتانسیل عظیم علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، آموزشی و رفاهی واحد ایلام در خدمت توسعه استان است و این واحد دانشگاهی همواره بازوی توانمندی برای انجام طرح‌های پژوهشی و علمی دستگاه‌های اجرایی است.

وی گفت : 140 عضو هیئت علمی مجرب با امکانات بی نظیر کارگاهی و آزمایشگاهی که برخی از آنان از لحاظ تجهیزات در غرب کشور نمونه هستند سرمایه و ظرفیت خوبی برای انجام طرح‌های تحقیقاتی و علمی است.

وی افزود : هر طرح و پروژه‌ای که در استان اجرایی شود اگر مطالعات علمی و تحقیقاتی پیوست آن نباشد ابتر و به ضرر استان است و امروز ما شاهدیم بیش از هر زمان دیگری مدیریت استان به مراکز آموزش عالی استان اعتماد دارد.
 
عباسی اظهار کرد: شاکله دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس توسعه استان شکل گرفته و رشته‌های راه‌اندازی شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام  همگی بر اساس نسخه توسعه استان است.
 
وی تاکید کرد : در بخش آب و خاک، کشاورزی، نفت و گاز، پتروشیمی و صنعت و معدن پتانسیل دانشگاه آزاد ایلام کم نظیر است و این پتانسیل در خدمت مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای توسعه بیشتر ایلام است.









انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، دانشگاه ، ازاد ، تحقیق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.