رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر تلاش مضاعف، در جهت ارتقاء رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مظفری که در مراسم ارتقاء بخش قضایی زبرخان در جمع مردم و مسئولان این منطقه گفت: تلاش ستاد مدیریت قضایی استان در جهت تقویت حوزه های قضایی، متمرکز شده و بحمدالله نتیجه این تلاش ارتقاء رضایتمندی عمومی از دستگاه قضایی بوده است.
وی افزود: رشد فرهنگی مردم در توسعه عدالت، می تواند بسیار مؤثر باشد.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی ادامه داد: یکی از راهبردهای اصولی مجموعه قضایی استان توجه به اصل پیشگیری از جرم است و این اصل مهم یکی از ضروریات امروز جامعه ماست و برهمین اساس تمامی دستگاه ها و حتی شهروندان عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند.
وی گفت: هر چند وقوع برخی از جرایم با تلاش گسترده مسئولان و همراهی مردم کاهش پیدا کرده است اما در جامعه ما وقوع حتی کمترین میزان جرم زیبنده نیست.
حجت الاسلام والمسلمین مظفری افزود: در اثر اعمال دو رویکرد پیشگیری از جرم و برخورد قاطع با مجرمین بحمد الله شاهد کاهش برخی جرایم خشن بوده ایم و در این زمینه نیز تدین مردم عزیز و پایبندی شهروندان گرانقدر به مبانی شرع مقدس اسلام و قانون بسیار مؤثر است.
وی ادامه داد: علی رغم تلاش دشمنان قسم خورده این انقلاب شاهد استقرار امنیت مطلوب در منطقه شرق کشور بویژه استان پهناور خراسان رضوی هستیم.
در این مراسم قاضی عادلی بعنوان سرپرست و همتی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب زبرخان معرفی شدند.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.