به مناسبت روز كارشناس از كارشناسان رسمي دادگستري خراسان رضوي تجليل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس هييت مدیره کارشناسان رسمی دادگستری خراسان رضوی در این مراسم گفت:در حال حاضر مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان خراسان رضوی با همکاری حدود ۵۰۰ کارشناس رسمی متخصصی، متعهد و متبحر و با تقوا در امور اجرایی در بیش از ۵۰ رشته کارشناسی انجام وظیفه مي كنند.

مهندس هوشنگ انصاری افزود: اين مرکز با توجه به حساسیت وظایف محوله ، تلاش دارد امور را به نحو مطلوب انجام دهد و برای دستیابی به این هدف دوره های آموزشی مداوم در حال برگزاری است

وي افزود: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری از طریق آزمون و سخت گیری ها و غربالگری که از ابتدای ورود و جذب کارشناسان صورت می دهد زمینه ورود افرادی متخصصی و متعهد و با تقوا را در رشته های مختلف فراهم می کند.

رییس هييت مدیره کارشناسان رسمی دادگستری خراسان رضوی گفت:کارشناسي یک بازوی معاضدتی در امر قضاوت است و اگر کارشناسی صحیح و درست انجام شود کمک بسیار شایسته اي در امر قضاوت و رعایت عدالت اجتماعی خواهد بود.

در پايان اين مراسم كه با حضور مديركل دادگستري استان در سالن ولي عصر دادگستري برگزار شد از جمعي از كارشناسان دادگستري تجليل شد.

انتهای پیام//ف.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.