سومین اجلاس سراسری معاونان و مسئولان برنامه‌ریزی مراکز دانشگاه آزاد صبح امروز برگزار شد که رئیس دانشگاه آزاد در این اجلاس از تعداد دسته‌گل‌های موجود در همایش انتقاد کرد.

تعقیب و گریز میرزاده برای اجرای دستورات/انتقاد از تعداد دسته‌گل‌های موجود در همایش‌خبرگزاری
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین اجلاس سراسری معاونان و مسئولان برنامه‌ریزی استان‌ها، واحدها و مراکز دانشگاه آزاد صبح امروز با حضور حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، رهنمای رودپشتی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی این دانشگاه و جمعی از معاونان و مسئولان برنامه‌ریزی واحدهای دانشگاه آزاد در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در ابتدای سخنرانی خود با بیان اینکه دانشگاه باید تمام کارهایش را بر اساس برنامه‌ریزی انجام دهد و برنامه‌ریزی‌ها باید بر اساس صرفه‌جویی در هزینه‌ها و اقتصاد مقاومتی صورت گیرد، گفت: در تمام موارد باید صرفه‌جویی در هزینه‌ها را مدنظر قرار دهیم. به طور مثال در همین همایش لازم نبود 10 دسته‌گل وجود داشته باشد، با یک دسته گل هم می‌توان همایش برگزار کرد.

میرزاده همچنین با بیان اینکه بروکراسی در دانشگاه آزاد بیداد می‌کند، گفت: من گاهی برای اینکه یک دستور به اجرا برسد تعقیب و گریز دارم که این مسئله نشان دهنده بروکراسی در دانشگاه آزاد است بنابراین باید امور را سیستماتیک کنیم، برای مبارزه با فساد هم باید این کار انجام شود.

در پایان این اجلاس از معاونان هماهنگی و برنامه‌ریزی برتر واحدهای دانشگاه آزاد تقدیر شد.

در تقدیرنامه‌ای که با امضای میرزاده رئیس دانشگاه آزاد به برترین‌های حوزه برنامه‌ریزی این دانشگاه اهدا شد دانشگاه آزاد به عنوان نماد اقتصاد مقاومتی مطرح شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار