مسئولان باشگاه نفت تا ساعتی دیگر نشستی را در راستای رفع اعتصاب بازیکنان این تیم برگزار می کنند.  

فوری/ جلسه مسئولان باشگاه نفت برای پایان اعتصاب بازیکنانبه گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بازیکنان بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران به دنبال مشکلات مالی موجود در این تیم تصمیم گرفتند در تمرین امروز اعتصاب کرده و این جلسه تمرینی را برگزار نکنند.

این تصمیمی است که نفتی ها قبل از دیدار با ذوب آهن گرفته بودند اما با وساطت علی دایی، حاضر شدند در تمام تمرینات قبل از  بازی هفته نهم شرکت کنند. از طرفی مسئولان باشگاه نفت که این روزها درگیر ماجرای انتقال امتیاز از وزارت نفت به شرکت بهنام پیشرو هستند قول داده بودند که بخشی از مطالبات اعضای تیم را پس از دیدار با ذوب آهن پرداخت کنند که عملی نشدن این قول سبب شد تا بازیکنان تصمیم هفته قبل خود را امروز عملی کنند.

با این حال قرار است مسئولان باشگاه نفت تا ساعتی دیگر در محل باشگاه نفت در راستای اتخاذ راه حلی مناسب برای رفع اعتصاب بازیکنان نشستی را برگزار کنند تا تعطیلی تمرینات این تیم بیش از یک روز طول نکشد. 

نفت جمعه 7 آبان باید در مشهد به مصاف سیاه جامگان برود و به یقین طولانی شدن این اعتصاب، به ضرر تیم سوم جدول لیگ شانزدهم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار