حسین کندری به علت استقبال مخاطب از فیلمش و بررسی سلیقه مخاطبان سینما در یک دهه اخیر اشاره کرد.

حسین کندری کارگردان سینما و فیلم «اینجا کسی نمی‌میرد» که این روزها در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند اکران این اثر گفت: خوشبختانه از لحاظ بازخوردها، بهترین‌ها را داشتیم و رضایت‌بخش است؛ اما به جهت مسائل مالی و فروش به نقطه ایده‌آل نرسیدیم. چون بازگشایی مدارس و مشغولیت‌های مذهبی مردم تا حدودی ما را از اتفاقات مناسب‌تر در این زمینه دور کرد.

وی درباره مخاطبان فیلمش عنوان کرد: نمی توانم بگویم که آدم های خاصی فیلم ما را دیدند. در کل افرادی پا به سینما گذاشتند که به دنبال سینمای جدی تری هستند و برای آن ها راضی‌کننده بوده است.

کندری در پاسخ به این سوال که رگه‌های طنز موجود در فیلم تا چه حد به جذب مخاطب کمک کرد، گفت: درام ما می‌طلبید که رگه‌های طنز در خود جای دهد؛ ما هم به فراخور قصه این کار را انجام دادیم و خوشبختانه جواب داد.

این کارگردان اضافه کرد: متاسفانه سطح سلیقه مخاطب ایرانی تا حدودی طی یک دهه اخیر پایین آمده و بیشتر به سمت فیلم های دیالوگ‌محور رفته است که امیدوارم به مانند اواخر دهه هفتاد شود تا شاهد اتفاقات بهتری در سینما و تولیدات سینمایی باشیم.

کندری در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به نقطه قوت «اینجا کسی نمی‌میرد» خاطرنشان کرد: مشخصا آن چیزی که در این فیلم وجود دارد، روحی است که حاصل تعامل و همراهی گروهی تلاشگر برای رسیدن به خروجی خوب است. تک تک بچه ها انرژی ویژه ای گذاشتند و کار به جایی رسید که مورد تایید واقع شد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار