مشهد؛

یورو چهار ۵۰ درصد بنزین مصرفی مشهد را تشکیل می دهد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: بطور متوسط افزون بر ۵۰ درصد بنزین مصرفی در کلانشهر مشهد بنزین یورو چهار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدمهدی قرایی، افزود: این میزان مصرف بنزین یورو چهار در شهریور با حجم ۴۶ میلیون و ۶۵۷ هزار لیتر ۵۵ درصد و طی مهر ماه با حجم ۴۲ میلیون و ۹۲۲ هزار لیتر ۶۲ درصد بنزین مصرفی در مشهد بوده است.

وی گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه ۲۷۷ میلیون و ۹۸۶ هزار لیتر بنزین یورو چهار و ۱۹۲ میلیون و ۷۵ هزار لیتر نفت گاز یورو چهار در کلانشهر مشهد مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: با اقدامات انجام شده هم اکنون ۸۸ درصد نفت گاز توزیع شده در مشهد یورو چهار است.

وی افزود: تمام اتوبوسهای شرکت واحد شهر مشهد نفت گاز یورو چهار را مصرف می کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: هم اینک در سطح خراسان رضوب فقط در کلانشهر مشهد بنزین یورو چهار توزیع می شود اما امیدواریم با افتتاح پالایشگاههای جدید و افزایش تولید، در دیگر شهرهای استان نیز بنزین یورو چهار توزیع شود.

قرایی با اشاره به کاهش مصرف سوخت مایع در خراسان افزود: عمده ترین مصرف کنندگان سوخت مایع نیروگاهها هستند.

وی گفت: با همکاری شرکت گاز و اقدامات انجام شده ۷۵ درصد در مصرف نفت کوره و ۲۱ درصد در مصرف نفت گاز کاهش محقق شده است که بیشتر آن به دلیل عدم استفاده از سوخت مایع در نیروگاهها می باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی افزود: رویکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مصرف کمتر سوخت مایع و استفاده بیشتر از گاز است.

قرایی کفت: در تامین سوخت هواپیماها در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نیز با هر تعداد پرواز مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه ۲۲ هزار و ۴۱۲ فروند هواپیما در فرودگاه مشهد به میزان ۱۳۸ میلیون و ۲۸۰ هزار لیتر سوختگیری کرده اند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.