مشهد؛

شتاب در توسعه ی فرودگاه مشهد

همزمان با برگزاری كارگاه آموزشی مسئولین امور اداری شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، دكتر دلوریان زاده از فرودگاه مشهد بازدید كرد.

شتاب در توسعه ی فرودگاه مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اكبر دلوریان زاده ضمن بازدید از ترمینال پروازهای داخلی و ایستگاه متروی فرودگاه، از زحمات مدیركل و مسئولان فرودگاه مشهد، بجهت اقدامات توسعه یی و عمرانی صورت گرفته و ارایه ی خدمات و تسهیلات مطلوب به مسافرین و زائرین قدردانی كرد و گفت: فرودگاه مشهد به لحاظ استانداردهای كمی و كیفی همتراز بسیاری از فرودگاه های بین المللی دنیا است.

مدیركل فرودگاه های استان در این بازدید ضمن تشریح عملكرد و اقدامات توسعه یی صورت گرفته در فرودگاه مشهد گفت: توانمندسازی منابع انسانی، استفاده از تمامی ظرفیت ها، رعایت استانداردها، و شناسایی نقاط هدف؛ در چشم انداز برنامه ی توسعه ی فرودگاه مشهد در دستور كار قرار دارد.

محمد باقر قاسم زاده افزود: امنیت، آرامش و رفاه مسافرین نخستین دغدغه ی ما است و با رعایت اصل مشتری مداری در پی رضایتمندی مردم هستیم.

قاسم زاده با اشاره به رشد روزافزون میزان اعزام و پذیرش مسافرین و افزایش پروازهای فرودگاه مشهد گفت: همواره بازتاب دهنده ی نیازهای مسافرین هستیم و دیدگاه ما شتاب توسعه ی فرودگاه مشهد است.

گفتنی است جمعی از مسئولین امور اداری شركت فرودگاه های كشور، معاونین و روسای ادارات اداره كل فرودگاه های خراسان رضوی نیز در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام//ی.م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار