مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات قایقرانی گرامیداشت هفته ی تربیت بدنی و ورزش در یاسوج با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت های قایقرانی گرامیداشت هفته ی تربیت بدنی و ورزش با شناخت نفرات برتر در یاسوج به پایان رسید.

جهانبخش ایزدپور افزود: این دوره از رقابت ها با حضور30 نفر از آقایان و 20 نفر از بانوان در قسمت کایاک و به مسافت 200 متر در رودخانه بشار شهر یاسوج برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان در رده سنی بزرگسالان و در بخش بانوان زهرا شاکری به مقام نخست رسید، مریم موسویان دوم شد و ساناز حیاتی بر سکوی سوم ایستاد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در رده سنی جوانان در بخش بانوان غزل خادمی به مقام اول دست یافت، شیدا راوند دوم شد و یاسین رمضانی هم به مقام سوم رسید.

جهانبخش ایزدپور افزود:در رده سنی بزرگسالان در بخش آقایان نیز قاسم نوید فر اول شد،مصطفی متقی زاده بر سکوی دوم ایستاد و بهنام کوهنی نیز به مقام سوم رسید.

وی ادامه داد:در رده سنی جوانان محمد سی سختی زودتر از بقیه از خط پایان گذشت و مقام نخست را از آن خود کرد، علی نوید فر و محمد دشتی زاده هم به مقامهای دوم و سوم دست یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در رده سنی نوجوانان نیز امیر رضا خادمی،ساسان دانشی و محمد موسوی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در مراسم اختتامیه به نفرات اول تا سوم این مسابقات لوح قهرمانی و جوایزی اهدا شد.

این مسابقات زیر نظر هیئت قایقرانی استان و با همکاری هیئت ورزش های همگانی استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.