هیات تجاری – اقتصادی از کشور روسیه برای اجرای طرح های مشترک بازرگانی و خرید محصولات کشاورزی با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ استاندار در دیدار با سرمایه گذاران روسیه، گفت : با اجرای طرح های مشترک بین تجار قزوین و روس زمینه افزایش صادرات محصولات کشمش و انگور به روسیه را فراهم می کنیم.



فریدون همتی افزود  : ایران و روسیه در سالهای اخیر مناسبات بسیار خوبی در سطوح سیاسی، بازرگانی و اقتصادی داشته اند و با توجه به ظرفیت های موجود دو کشور این وضعیت می تواند بهبود یابد.

وی با اشاره به ظرفیت های استان قزوین در حوزه تجاری و اقتصادی گفت : می توان در زمینه  محصولات کشاورزی  با تجار روسی مناسبات گسترده ای برقرار کرد .

استانداردر ادامه  برای راه اندازی شرکت حمل ونقل بار و خرید ناوگان جدید کامیون های سردخانه دار در قزوین برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه اعلام آمادگی کرد.

دیدار تجار روسیه با استاندار

همچنین در این نشست ،  ایجاد و گسترش مجتمع های گلخانه ای به منظور تولید و پرورش محصولات کشاورزی مورد نیاز این کشور در چهار فصل سال از سوی تجار روسی پیشنهاد شد.

در این دیدار، الکسی ایگوروف و رومان سوکالوف بازرگانان روسی فعال در زمینه صادرات کشمش و پسته از ایران به کشور خود، علاقه مندی شان برای صادرات کشمش و انگور از قزوین به روسیه را اعلام کردند.

این دو بازرگان در ادامه با بیان اینکه برای تقویت همکارهای تجاری خود با ایران از جمله قزوین در حوزه حمل و نقل و بسته بندی با برخی مشکلات روبرو هستیم، از استاندار قزوین خواستار پیگیری برای حل آنها شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار