يک کارگردان ملايري از راهيابي نمايش خياباني «سورپرايز» از ملاير به بيست و سومين جشنواره بين‌المللي تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.

نمايش «سورپرايز» ملاير در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدي حبيبي اظهار کرد: بيست و سومين جشنواره بين‌المللي تئاتر کودک و نوجوان به دبيري شهرام کرمي، آذرماه امسال در شهر همدان برگزار خواهد شد.

وي افزود: گروه نمايشي سپيد و سياه ملاير با نمايش«سورپرايز» در بيست و سومين جشنواره بين‌المللي تئاترکودک و نوجوان همدان راه يافت.

اين کارگردان ملايري گفت: بر اساس اعلام شوراي انتخاب با ارزيابي آثار متقاضي 13 نمايش براي بخش‌هاي مسابقه تئاتر خردسالان و مسابقه تئاتر خياباني در بيست و سومين جشنواره بين‌المللي تئاتر کودک و نوجوان همدان پذيرفته شده که نمايش «سورپرايز» کار گروه نمايشي سپيد و سياه از ملاير نيز يکي از 6 نمايش منتخب در بخش مسابقه تئاتر خياباني مي‌باشد.

وي افزود: در اين نمايش اميد خاک‌کار به عنوان دستيار کارگردان و نرگس خاک‌کار، ميلاد زنگنه، سعيد حسين‎پور و علي حسيني به عنوان بازيگر ايفاي نقش مي‌کنند.

حبيبي با بيان اينکه کار نور و موسيقي با آرمان اکبري بوده و تدارکات نمايش را نيز ميلاد جعفرپور بر عهده دارد؛ خاطرنشان کرد: گروه نمايشي سپيد و سياه ملاير سال گذشته نيز با نمايش «خانواده کارفينگل» در بخش خياباني و نمايش «خوان چندم؟» در بخش مسابقه تئاتر خياباني حضور داشت.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.