رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: پیشرفت های جوانان برومند ایران اسلامی خواب راحت را از چشمان استکبار ربوده است.

   به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در کانون بسیج جوانان اراک  گفت : پیشرفت های جوانان برومند ایران اسلامی آنچنان پیکر نظام استکباری را به لرزه در آورده است که خواب راحت را از چشمان آنان ربوده و از هر ابزرای برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند.
سردار نقدی با اشاره به رتبه چهارم کشور به لحاظ شمار مهندسان رشته های مختلف علمی،  افزود: این مهم برای دشمنان کشور خوشایند نیست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت : قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پایتخت ایران و کشورهای عراق، لبنان و سوریه به عنوان مناطق استراتژیک استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه محسوب می شد اما، به برکت انقلاب اسلامی، رهبری حکیمانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، صلابت نیروهای مسلح و اتحاد و وحدت اقشار مختلف مردم و بسیجیان همه این مناطق تحت سلطه نظام اسلامی است و هیچ قدرتی نمی تواند در این اقتدار خدشه ای وارد کند.
وی افزود: امنیت و پیشرفت کشور مرهون اخلاص افرادی است که دغدغه توسعه و آبادانی را دارند و با تمام توان در این راستا خدمات رسانی می کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: بسیج به عنوان بازوان توانمند انقلاب اسلامی از آغاز تاسیس تا کنون در همه زمینه های جنگ سرد، اقتصادی و مقابله با هجمه های فرهنگی ورود کرده است و در همه این زمینه ها نیز خدمات ارزنده ای به مردم و انقلاب اسلامی دارد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، نقدی ، بسیج ، مستضعفین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.