جانشین عملیات بسیج کشور گفت : آمادگی نیروها برای دفاع از کشور امری انکار ناپذیر است، چرا که زیاده‌خواهی‌های شیطان‌ صفتان هیچ‌گاه پایانی ندارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ سرهنگ کاظم زبیدانی صبح امروز در جمع اعضای ستاد بحران شهرستان زرندیه استان مرکزی گفت: آمادگی نیروها برای دفاع از کشور امری انکار ناپذیر است و باید کوشش مضاعف داشته باشیم در مقابل زیاده‌خواهی مستکبران که برای سلب آزادی و اختیار انسان در تلاش هستند، این آمادگی روز به روز افزایش یابد.

وی ادامه داد: زیاده‌خواهی‌های شیطان ‌صفتان و مستکبران هیچ‌گاه پایانی ندارد و آنها اگر سرزمینی را اشغال کنند، برای رسیدن به آمال پایان ‌نیافتنی خود، ملت‌ها را در بند کرده و شکنجه می‌دهند و نمونه‌هایی از این دست را در رژیم گذشته و نیز تجاوزهایی که به سوریه، عراق و افغانستان، یمن و سایر کشورها صورت گرفته، شاهد هستیم.

جانشین عملیات بسیج کشور تاکید کرد: رزمایش‌های الی بیت‌المقدس یکی از راه‌های نمایش اقتدار بسیجیان کشورمان به دنیاست و برگزاری چنین رزمایش‌هایی قدرتی بازدارنده ایجاد کرده است که دشمن از همین حضور هراس دارد.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه نیز از برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن در این شهرستان خبر داد و گفت: رزمایش دفاع از کوی و برزن شهرستان زرندیه با همکاری دستگاه‌های امنیتی، قضایی و دولتی از 29 مهر ماه به مدت دو روز همزمان با سراسر استان مرکزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ف
برچسب ها: اراک ، زبیدانی ، زرندیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.