رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: علم آموزی وپرورش درست و اصولی باید توام با ورزش وتهذیب نفس باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیهرئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در مراسم جشن آغاز به تحصیل دانشجویان جدیدالورد دانشگاه با اشاره به تفاوتهای تحصیل در مدارس و دانشگاه، اظهار کرد: درک مفاهیم در دانشگاه بیشتر از روخوانی و حفظ دروس اولاتر است. در این صورت علم در سلولهای شما جاری خواهد شد و رفته رفته مجتهد خواهید شد.

آقازاده افزود: دانشگاه ها تاثیر به سزایی در نظام اسلامی دارد. جامعه آینده ما را علم، اخلاق و ایمان شما دانشجویان خواهد ساخت. تحقق جامعه ای پویا نیاز به همکاری اساتید و شما دانشجویان دارد.

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی رشته های متفاوتی را پوشش می دهد که هر کدام اهمیت ویژه ای دارد.تک تک شما دانشجویان اگر دروس را خوب یاد بگیرید و مسیر خود را درست انتخاب کنید، در آینده موفق خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به تشکل ها و کانون های فعال دانشگاه از دانشجویان خواست: از این تشکل ها و کانون ها استفاده کرده و بحث ها سیاسی اجتماعی داشته و سیاست آموزی کنند. همچنین در کلاسهای قران و نهج البلاغه حضور فعال داشته باشید و جلسات کرسی های آزاد اندیشی شرکت کنید.

آقازاده در خاتمه افزود: رهبر معظم انقلاب یک دانشجوی خوب و موفق را دانشجویی می دانند که هم خوب درس می خواند، تهذیب نفس و ورزش می کند. مسئولان دانشگاه نیز انتظاری بیش از این ندارند و معتقدیم دانشگاه در کنار علم، اخلاق و ایمان را هم به شما آموزش می دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.