مشهد؛

پیاده روی اربعین مراسم مبارزان ضد استکبار است

امام جمعه تربت جام گفت: اربعین همایش مبارزان ضد استکبار است که تمام جهان به وحدت، بدون جنگ و خون ریزی رسانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری با اشاره به جهاد نفس اظهار داشت: یاد آوری روحیه جهاد با نفس برای مسئولان که در میدان عمل هستند مهم است اسلام  تزکیه را در میدان عمل قرار داده است.

وی افزود: مبارزه با نفس جهاد اکبر و بزرگ تر از جهاد با دشمن در میدان نبرد می باشد و همه باید مراقب نفسمان باشیم که ما را به سمت تمایلات حیوانی و مادی نکشد.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به قیام عاشورا و اربعین حسینی گقت: عظیم ترین اجتماع بشری را قبل از اربعین مربوط به مراسم حج بود که یک واجب شرعی بود اما همایش پیاده روی اربعین مراسم مبارزان ضد استکبار است.

امام جمعه شهرستان تربت جام با بیان اینکه تمام تکفیریان پرچم جهاد را برداشتند گفت: هدف از جهاد باید هماند حسین علیه السلام  احیای امربه معروف و نهی از منکر باش دو مگر امر به معروف و نهی از منکر غیر از تقابل با منکر تا پای جان دادن است پس چرا مجاهدان مبارزه با آمریکا را رها کرده اند که مصادق منکر است.

وی اربعین حسینی را باعث وحدت دانست و افزود: اربعین دارد میان تمام جهان وحدت ایجاد می کند بدون خون ریزی و این امر به خاطر سرو سالار شهیدان است.

انتهای پیام//س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.