مشهد؛

نمی گذاریم دشمنان قسم خورده کوچکترین رخنه به مرزهای کشور ایجاد کنند

امام جمعه سمیع آباد تربت جام گفت:نمی گذاریم دشمنان قسم خورده کوچکترین رخنه به مرزهای کشور ایجاد کنند.

 مولوی امان الله برزگر امام جمعه سمیع آباد تربت جام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ با قدردانی از حضور بیمارستان صحرایی ارتش در قالب طرح مردم یاری بیان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امنیت پایداری در منطقه حاکم است که مردم در آسایش و آرامش به کار مشغول هستند.

وی این امنیت را حاصل تلاش جان برکفان امنیتی، نظامی، انتظامی، مرزبانی، سپاه و بسیج مردمی دانست و تصریح کرد: ما مرز نشینان از کشور و آرمان های امام راحل مرزبانانی و حراست کرده و به این  نظام مقدس اسلامی افتخار می کنیم.

برزگر افزود: به کوری چشم دشمنان اسلام یهود و نصارا، آمریکا، اسرائیل، انگلیس، داعش و عربستان مردم این خطه متحد و منسجم در کنار قوای مسلح هستند و دست افراطیان را از منطقه کوتاه کرده و نخواهیم گذاشت دشمنان قسم خورده کوچکترین رخنه به مرزهای کشور ایجاد کنند.

امام جمعه سمیع آباد تربت جام ابراز کرد: باید همه مسئولان و اقشار مختلف مردم متحد و یکپارچه گوش به فرمان و پشت سر رهبر معظم انقلاب و با تأسی از نصایح "معظم له” برای ارتقاء، توسعه و آبادانی کشور در همه حوزه ها تلاش و مجاهدت کنیم.

وی از جانفشانی های نیروهای مسلح بویژه ارتش در همه زمینه ها بخصوص ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم مستضعف منطقه قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: خدمت رسانی ارتش سلحشور به مردم با بهترین امکانات و متخصصین مایه خیر و برکت در منطقه و باعث خوشحالی افراد نیازمند و فقیر شده است که امیدواریم با افزایش مدت اقامت در سال های آتی این حرکت خداپسندانه نیز استمرار داشته باشد.

انتهای پیام//س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار