فرماندار تربت جام گفت: امروز بیش از هر زمانی ضرورت پدافند غیر عامل جدی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی رستمی امروز  در جلسه شورای اداری با اشاره به هفته پدافند غیر عامل اظهار کرد: پدافند غیر عامل بحث بسیار مهمی است که ما متاسفانه خیلی به آن خیلی نپرداخته ایم.

وی افزود: امروز ما در حوزه جنگ نرم افزاری هستیم و دشمن دارای طرح بیو ترورسیم است و امروز بیش از هر زمانی ضرورت پدافند غیر عامل جدی است.

فرماندار تربت جام با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر مطالبه حکومت و مردم است خاطر نشان کرد: مواد مخدر فقط تریاک نیست و بیش از ۵۴۰ نوع مخدر وجود دارد که بسیاری از آنها شیمیایی و در لابراتورهای خانگی با هزینه کم ساخته و به صورت ارزان در اختیار مردم است که مبارزه همه جانبه وجدی را طلب میکند.

وی توزیع مواد مخدر  را راه نفوذ دشمن بیان کرد و افزود: دشمنان با ناتوان کردن جامعه و مردم دنبال سیاست ها و راهبردهایشان هستند.

رستمی اعتیاد زنان را جدی دانست و تاکید کرد: اعتیاد زنانه شده است و همه باید توجه جدی به این امر داشته باشیم و نیازمند کارهای فرهنگی بزرگی است.

فرماندار تربت جام گفت: کشفیات مواد مخدر در ۶ ماه گذشته با تلاش و مبارزه بی امان مامورین در این حوزه ۱۰ برابر نسبت به سال گذشته رشد کرده است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات به شهرستان گفت: در امسال بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۶۷ پروزه عمرانی اختصاص یافته است که این شهرستان رتبه ی دوم تخصیص اعتبارات در استان را دارد.

رستمی با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر وروستا گفت: مدیران توجه داشته باشند کم کم وارد فضای انتخاباتی می شویم دستگاه های اجرایی از اکنون آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات داشته باشند.

فرماندار تربت جام از قول مساعد دو میلیارد تومانی رئیس کمیته امداد در سفر به این شهرستان خبر داد و بیان داشت: بعد از گذشت یک ماه از سفر آقای فتاح رئیس کمیته امداد به این شهرستان مبلغ فوق اختصاص یافته دریافت و در حوزه تامین جهیزیه و اشتغال مدجویان هزینه شد.

وی با اشاره به هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن گفت: با همکاری همه مردم ونهاد ها تعداد ۲۸ هزار ۶۰۴ خانوار در قالب ۱۰۷ هزار ۴۴۷ نفر به میزان ۳۷ درصد به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند.

در این جلسه احمدی عضور شورای هماهنگی مبارزه با مخدر نهاد ریاست جمهوری در استان خراسان رضوی با اشاره به ناتوانی دشمن در جنگ نظامی گفت: اعتیاد به مواد مخدر در کل کشور موضوعی  فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است و دشمن با جنگ فرهنگی و ترویج مواد مخدر دنبال ناتوانی نیرو محرک جامعه است که بیش از ۴ میلیون نفر جمعیت کشور مستقیم در گیر مواد مخدر هستند.

احمدی افزود: بیش از ۵۰ درصد زندانیان به طور مستقیم و غیر مستقیم محکومان مواد مخدر می باشند که البته با انسداد مرزها ورود مواد مخدر از مرز های شرقی کشور با تلاش مامورین انتظامی، نظامی و امنیتی به حداقل ممکن رسیده است.

در ادامه جلسه مدیران ادارات ورزش و جوانان و تامین اجتماعی گزارشی از عملکرد یکساله ادراه مربوطه ارائه کردند و در پایان جلسه شورای اداری با گرامی داشت یاد و خاطره ۳۶ شهید دانش آموز به نمایندگی از خانواده دانش آموز شهید احمد پور نبی تجلیل شد.

انتهای پیام//س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.