فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف مواد افیونی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی تایباد خبر داد.

کشف 63 کیلوگرم انواع مواد مخدر در تایبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرتیپ دوم پاسدار"فرمانده مرزبانی خراسان رضوی" گفت: با تلاش مستمر مرزبانان هنگ مرزی تایباد بیش از 63کیلو و سیصد گرم انواع مواد مخدر کشف وضبط گردید.

ماشاالله جاناثار در بیان اینکه یک نفر قاچاقچی حامل مواد مخدر را در نقطه صفر مرزی دستگیر کردند، افزود: مرزداران هنگ مرزی تایباد با انجام عملیات های رزمی در مناطق مختلف پاسگاه های مرزی در حین انجام پاکسازی مناطق آلوده موفق می شوند مقدار50 کیلو وصد گرم مواد مخدر را کشف و ضبط نمایند.

وی گفت:مرزداران هنگ مرزی تایباد در پست مراقبت و کنترل مرزی 17 شهریور با مشکوک شدن به یک دستگاه تریلی و توقف آن، پس از بازرسی های دقیق توانستند محموله18 کیلو ونهصد گرمی هروئین و شیشه را ضبط نمایند.

سرتیپ دوم پاسدار افزود: خودرو حامل مواد مخدر توقیف شده و راننده تریلی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی سپرده شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت:دو محموله 2 کیلو وهشتصد و پنجاه گرمی تریاک و محموله4 کیلو وچهارصد وپنجاه گرمی تریاک جاسازی شده از دیگر کشفیات پست مراقبت و کنترل مرزی 17 شهریور میباشد.

جانثار افزود: مرزداران هنگ مرزی تایباد با قامتی استوار، همانند سدی در برابر قاچاقچیان و سودگران مرگ هستند و از تمام قوای رزمی و نظامی خود برای ایستادن در برابر متخلفین و کسانی که قصد برهم زدن نظم کشور را دارند استفاده می کنند.

انتهای پیام//ا.آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار