شیراز؛

برگزاری یادواره شهدا در قیروکارزین

یادواره شهدا به سبک بازسازی مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شهرستان قیروکارزین برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین از برگزاری یادواره شهدا به مدت 10 روز به سبک بازسازی مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای دانش‌ آموزان این شهرستان خبر داد.
عباس رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین در مورد بزرگداشت روز 13 آبان گفت: 13 آبان دارای دستاورد های داخلی و بین ‌المللی برای کشور است و امام (ره) آن را انقلاب دوم دانست چراکه این روز یادآور سه رویداد مهم شامل تبعید امام (ره) در سال 42 به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان در سال 57 و همچنین سال روز تسخیر لانه جاسوسی است.
وی با تأکید بر حضور آحاد مردم و مسؤولان در آیین 13 آبان ادامه داد: این روز به تعبیر مقام معظم رهبری روز دانش‌آموز، روز دانشجو و روز استواری ملت ایران در برابر ترفندهای آمریکا است.
رضایی بابیان این‌که دانش‌آموزان قشر آسیب ‌پذیر جامعه بوده و در معرض تهدیدات قرار دارند، افزود: در این راستا و با همکاری آموزش ‌و پرورش یادواره شهدایی در سبک و سیاق جدید بدون مداح و سخنران بلکه در قالب بازسازی یک فضای عملیاتی نظامی از دوران دفاع مقدس در مکانی مناسب صورت گرفته است.
وی بابیان این‌که این یادواره به مدت 10 روز اجرا خواهد شد، ادامه داد: در این یادواره دانش‌آ موزان با پوشیدن لباس بسیجی سوار بر خودرو هایی با استتار نظامی از مدرسه به محل یادواره در دو نوبت صبح و عصر اعزام می‌شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین تصریح کرد: دانش‌آموزان در این منطقه عملیاتی بازسازی‌شده ضمن فراگیری تذکرات لازم نظامی در کنار حضور در این برنامه هیجانی از آموزش‌ های تربیتی، معرفتی و بصیرتی نیز برخوردار می‌ شوند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار