کرمان؛

پلیس قلابی در دام قانون

فرمانده انتظامي شهرستان كرمان از دستگيري مأمور قلابي که براي اخاذي از مردم خود را از پرسنل نيروي انتظامي معرفي مي‌کرد، توسط كلانتري 16 شهر كرمان دراجرای طرح سيد الشهدا در کرمان خبر داد.

پلیس قلابی در دام قانونبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ عبدالعلي روانبخش گفت: در پي دريافت گزارش شهروندان مبني بر اخاذي از آنها توسط شخصي كه خود را مأمور نيروي انتظامي معرفي ميكرده، موضوع و روند شناسايي اخاذ مامورنما در دستور کار ماموران كلانتري16 شهر كرمان قرار گرفت.

وي با اشاره به اقدامات اطلاعاتي و گشت زني هاي نامحسوس، خاطر نشان کرد : ماموران كلانتري در روز دوم طرح يا سيد الشهدا متهم را شناسايي كردند و زماني كه قصد دستگيري وي را داشتند، به محض مشاهده پليس اخاذ اقدام به فرار نموده كه پس از تعقيب و گريزي کوتاه دستگير و براي تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل شد.

وی تصریح کرد : متهم در بازجوئي هاي تخصصي به 5 فقره جعل عنوان، سرقت و اخاذي اعتراف کرد که در نهايت اخاذ دستگير شده براي تحقيقات بيشتر به مرجع قضايي معرفي گرديد.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان درخاتمه از شهروندان خواست براي جلوگيري از سوء استفاده افراد فرصت طلب ، در صورت مواجهه با افرادي که خود را مامور انتظامي، ادارات و يا شرکت هاي خدمات رسان معرفي مي کنند حتما از آنان کارت شناسائي در خواست کنند و در صورت مشاهده هرگونه مغايرت يا موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار