فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران اين فرماندهی موفق شدند يک سارق را دستگير و 41 فقره سرقت را کشف کنند.

 41 فقره سرقت به ارزش 500 ميليون ريال در پرونده سارقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ عبدالعلي روانبخش فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان اظهار داشت: در پی وقوع چندين فقره سرقت منزل و قطعات خودرو در حوزه استحفاظي کلانتري 12 دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد : مأموران انتظامي با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و پليسي در روز دوم طرح سيد الشهدا توانستند ردي از سارق به دست بياورند.

وي تصریح کرد : پس از حصول اطمينان از حضور متهم در مخفيگاهش، ماموران انتظامي با هماهنگي مقام قضائي وي را دستگير و جهت تحقيقات بيشتر آن را به کلانتري منتقل کردند.
روانبخش افزود: سارق با توجه به شواهد موجود چاره اي جز بيان حقيقت نداشت و به 10 فقره سرقت منزل، 6 فقره سرقت مغازه و 25 فقره سرقت محتويات داخل خودرو از خودروهاي نيمه سنگين در شهر کرمان اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان كرمان گفت: با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از مخفيگاه سارقان دستگير شده مقداري زيادي اموال مسروقه از قبيل طلاجات، دريل، سنگ فرز، لپ تاپ، مانيتور، بخاري، تعدادي پخش و قطعات خودرو، ظروف مسي، مواد شوينده، روغن ترمز، ضد يخ، و ساير وسايل ديگر به ارزش 500 ميليون ريال کشف شد.

روانبخش افزود : در پي اعترافات سارق دستگير شده سه مالخر نيز شناسايي و پس از دستگيري به همراه سارق به منظور پيگيري پرونده و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: سرقت ، کرمان ، دستگیری ، پرونده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار