معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اگر امروز همت جوانان مضاعف شد، استکبار جهانی برای همیشه از تعرض به انقلاب اسلامی ناامید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامعلی ابراهیمی  در نشست سواد رسانه‌ای جوانان اصفهان با اشاره به اهمیت قشر جوان در جامعه اظهار کرد: در جامعه اسلامی جوان جایگاه ارزنده‌ای دارد که طبق بیانات مقام معظم رهبری چشم امید یک ملت به دست همین قشر است.

وی در ادامه اضافه کرد: طبعاً ما هم به عنوان جزئی از اجزای دولت در راستای تحقق بیانات ایشان و استفاده از جوانان گام خواهیم برداشت.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان درباره چنین نشست‌هایی بیان کرد: این جلسات بسیار تأثیرگذار است و باید در سنین مختلف برگزار شود و جوانانی که در این دوره‌ها قرار می‌گیرند وظیفه دارند تا آموخته‌های خود را در سطح جامعه انتشار دهند.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در سطح جامعه تصریح کرد: امروز اهمیت رسانه بر کسی پوشیده نیست و با توجه به قدرت تأثیرگذاری که دارد، می‌تواند بازخورد مثبت و منفی را در افراد ایجاد کند که البته در جنبه منفی بسیار تخریب‌گذار است.

ابراهیمی از تلاش رسانه‌های غربی برای تغییر در ذهنیت جوانان گفت و خاطر نشان کرد: این رسانه‌ها در هر قالب و موضوعی قصد دارند تا هر خوراکی را که می‌خواهند، به خورد جوانان بدهند و آن‌ها را از دین و مذهب جدا کنند.

وی با اشاره به اینکه با آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی صحیح می‌توانیم از این مشکلات جلوگیری کنیم، افزود: جوانان باید تلاش کنند با شکل‌های مختلف از معضلات این فضا دور بمانند تا با همت آن‌ها بتوانیم به سر منزل مقصود برسیم و با دانش فزاینده به جنگ استکبار جهانی برویم.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز همت جوانان مضاعف شد استکبار جهانی برای همیشه از تعرض به انقلاب اسلامی ناامید می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.