عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت: شناخت چندانی ار وی ندارم اما امیدوارم بعد از این که به عنوان وزیر ورزش انتخاب شد در آینده بتواند کارهای مفیدی را برای ورزش کشور انجام دهد.

حمیدرضا زور آوند در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت فعلی خودش بیان کرد: بعد از مسابقات المپیک و لیگ به دلیل اینکه در این یک سال اخیر مسابقات پر فشاری را پشت سر گذاشته بودم تصمیم گرفتم مدتی را در استان همدان استراحت کنم و اکنون نزدیک به یک هفته ای می شود که تمرینات اختصاصی ام را زیر نظر مربی ام آغاز کرده ام.

وی درخصوص حضور اعضای جدید سازمان تیم های ملی در فدراسیون دو و میدانی افزود: همه اعضای جدید سازمان تیم ملی در گذشته از قهرمانان وبزرگان دوومیدانی بوده اند.امیدوارم همان طور که در عرصه ورزش در سال های قبل توانسته بودند پرچم سه رنگ کشورمان را در میادین بین المللی به اهتزاز در بیاورند، این بار هم با تصمیمات و برنامه ریزی های درست خود سبب رشد و پیشرفت این رشته پایه و مادر در کشور شوند.

رکورد دار دوی 20 کیلومتر کشورمان درباره حضور سلطانی فر در وزارت ورزش گفت: شناخت چندانی ار وی ندارم اما امیدوارم بعد از این که به عنوان وزیر ورزش انتخاب شد در آینده بتواند کارهای مفیدی را برای ورزش کشور انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه فصل زمستان نزدیک است اردوهایت را در کجا دنبال خواهی کرد، تصریح کرد:با توجه به اینکه در همدان تمرین می کنم و سرما در آنجا بسیار آزار دهنده است، باید با فدراسیون مذاکره کنیم تا به جای گرمسیری برویم و تمرینات را در آنجا از سر بگیریم. البته در فصل زمستان شهرهایی مانند کیش و بندرعباس در اولویت مربی ام قرار دارد اما باید صبر کرد و دید فدراسیون بالاخره چه شهری را برایم انتخاب خواهد کرد.

عضو تیم نفت درخصوص دریافت مطالبات مالی اش از تیم نفت تهران افزود: طبق قول هایی که مسئولان این باشگاه داده اند قرار است تا آخر این هفته مطالبات مالی ورزشکاران را پرداخت کنند. از طرفی فدراسیون دوومیدانی مانند گذشته به دنبال این است که به هرورزشکاری براساس رکوردی که به ثبت می رساند حقوق پرداخت کند به همین دلیل تاکنون هیچ یک از ورزشکاران حقوقی را از فدراسیون دریافت نکرده اند.

 زور آوند در پایان درمورد برنامه های آتی خودش خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در سال آینده چند مسابقه بین المللی مهم اعم از کاپ آسیایی ژاپن،قهرمانی جهان لندن در پیش است سعی ام براین است با انجام تمرینات منظم و پر فشار بتوانم در این رقابت ها عملکرد خوبی را برای کشورم به ثبت برسانم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار