مربی نیمه استقامت دو و میدانی کشورمان گفت: حدود۱۴ماه است از ریاست کیهانی می گذرد و تا کنون متاسفانه هیچ گونه اردویی برای دوندگان استقامت و نیمه استقامت برگزار نکرده است.

رضا ابوالفتحی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص دوهای استقامت و نیمه استقامت ایران، بیان کرد: معتقدم این رشته همواره در مسابقات آسیایی و بازیهای آسیایی برای کشورمان مدال آور بوده است و در این سال ها قهرمانان زیادی را به دوومیدانی کشور معرفی نموده است.امیدوارم توجه بیشتری به این رشته در کشور صورت گیرد زیرا چنان چه حمایتی صورت نگیرد به طور حتم این رشته در آینده رو به نابودی خواهد رفت.
 
وی ادامه داد: حدود۱۴ماه است از ریاست کیهانی می گذرد و تا کنون متاسفانه هیچ گونه اردویی برای دوندگان استقامت و نیمه استقامت برگزار نکرده و هیچ حقوقی هم به ورزشکاران پرداخت نکرده است.

الوالفتحی درمورد دریافت نکردن مطالبات مالی اش از فدراسیون دو و میدانی افزود: اکنون نزدیک به ۴ ماه است به دلیل بی توجهی مسئولان و پرداخت نشدن مطالبات مالی ام از طرف مجید کیهانی مربی گری را کنار گذاشته ام.از طرفی این شرایط باعث شده است تا بیشتر ورزشکاران و مربیان با شرایط موجود بی انگیزه و دلسرد شوند،چرا که حداقل انتظار آنان برگزاری اردو، حقوق و پاداش می باشد که در این خصوص متاسفانه کیهانی نسبت به آنان کم لطفی می کند و این روند به طور حتم تاثیر منفی در موفقیت تیم ملی در مسابقه قهرمانی آسیا خواهد داشت.

 مربی دو و میدانی کشورمان در پایان در مورد این که با جذب حامی مالی آیا شرایط مربیان بهتر شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: جذب حامی مالی هیچ تاثیری بر مربیان و ورزشکاران نداشته است چرا که همه ورزشکاران نسبت به شرایط موجود ناراضی اند و اعتقاد دارند که رئیس فدراسیون دوست ندارد مطالبات مالی شان را پرداخت کند. از طرفی معتقدم کیهانی تنها به برخی از مربیان و هیئت های استانی اهمیت می دهد که این بی توجهی ها سبب خواهد شد لطمه های شدیدی در آینده به پیکره دو و میدانی کشور واردشود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار