جهان اسلام در آتش فتنه تکفیر گرفتار و رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛محمدی پورامام جمعه اروندکنار گفت: متاسفانه جهان اسلام در آتش فتنه تکفیر گرفتار و رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام  مهدی محمدی‌پور در نماز جمعه این هفته شهر اروندکنار با اشاره به سالروز شهادت شهید فهمیده در 8 آبان سال 1359 و روز نوجوان و همچنین روز بسیج دانش‌آموزی افزود: کربلای ایران الهام گرفته از کربلای امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به اهمیت بسیج دانش‌آموزی گفت: بسیج دانش‌آموزی لازم است در تمامی عرصه‌ها فعال‌تر شود.

خطیب جمعه اروندکنار در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت اولین شهید محراب آیت‌الله طباطبایی توسط منافقین جنایتکار، با تشریح جایگاه مهم نماز جمعه افزود: متاسفانه بعضی از مسؤولان با دشمن هم‌نوا شده و برعلیه نماز جمعه سخن می‌رانند در حالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب نماز جمعه قرارگاه ایمان و تقوا است.

امام جمعه اروندکنار در ادامه با یادآوری اول صفر روز ورود کاروان اهل بیت (ع) به شام گفت: دشمن هیچ کدام از اصول جنگ در اسلام را رعایت نکرد و با ناجوانمردی دست به اقداماتی همچون بستن آب، کشتن اطفال، ضرب و شتم زنان و به اسارت بردن آنان زد اما خطبه‌های آتشین امام سجاد و زینب کبری (ع) تمام برنامه‌های آنان را برهم زد.

محمدی‌پور در ادامه با اشاره به وضعیت جهان اسلام گفت: جهان اسلام در آتش فتنه تکفیر گرفتار و اسرائیل در حاشیه امن قرار گرفته است.

خطیب جمعه اروندکنار در ادامه به سالروز 13 آبان اشاره کرد و افزود: 13 آبان سالروز بازداشت و تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 43 به دلیل افشاگری ایشان در مورد لایحه کاپیتولاسیون و سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که لازم است همه برنامه‌های این روز را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنند.

وی در خصوص دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان علمی جوان گفت: طبق فرمایش ایشان از حرکت علمی کشور و جامعه نخبگان دفاع و مراقب نفوذی‌های دشمن از طریق مراودات و مبادلات علمی و پژوهشی باشید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.