مرگ بر آمریکا به منزله، مرگ بر تجاوزگری و غارتگری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی امام جمعه خرمشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با تاکید بر اینکه ثواب زیارت امام حسین این است که فرد در بالای عرش الهی هم صحبت با خداوند است، گفت: البته زیارت باید پاک کننده باشد و پس از زیارت بحث حجاب، نماز، بازارهای اسلامی و... متفاوت شود.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی افزود: اجتماع مردم در ایام اربعین، دل‌ها را به هم نزدیک می‌کند و همین امر سبب زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.

وی در رابطه با بیانات مقام معظم رهبری در روز 12 آبان ماه، گفت: از انقلاب 38 سال می‌گذرد و هر چه بدبختی، شقاوت، تحریم‌های گوناگون و ترور است، از طرف آمریکا است، از زمانی که استارت انقلاب شروع شد، در کارشکنی‌هایی که صورت گرفته، جا‌پای آمریکا وجود دارد.

امام جمعه خرمشهر افزود: بعد از برجام نیز تحریم‌هایی را به ما تحمیل کردند، ولی ظاهرا بعضی‌ها قسم خوردند که لال نباشند و زبان باز کنند، ما فراموش نمی‌کنیم که رئیس قوه مجریه تاکید می‌کرد، که پس از برجام همه تحریم‌ها برداشته می‌شود.

موسوی گفت: یادمان هست که کسانی که در قالب دلواپس و دلسوز تذکر می‌دادند، اما آنها را مسخره و جسارت می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه چرا نباید مردم از متن مذاکره برجام با خبر باشند، متذکر شد: در قالب قرارداد برجام، مانند قراردادهای کنسرت‌ها کشور را می‌فروشند.

امام جمعه خرمشهر افزود: تاسیس گروهای تروریستی، انجام کودتا، دخالت در انتخابات دیگر کشورها، سرکوب مردم، اشغال کشورها، استفاده از سلاح اتمی و... از سابقه‌های آمریکا است.

وی با تاکید بر اینکه خونریزی در تمام کشورهای اسلامی و غیر اسلامی توسط آمریکایی‌ها انجام می‌شود، گفت: مرگ بر آمریکا، یعنی مرگ بر تجاوزگری، خون‌ریزی و غارتگری است.

موسوی در رابطه با بحث اربعین مطرح کرد: با کمال تاسف در مرکز کشور و در بحث تبلیغ، مرز مهران را بلد کرده‌اند، البته هر مرزی که زائر از آن عبور کند، افتخار است اما مردم از بی عدالتی بدشان می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه چرا نباید نامی از خرمشهر برده شود، افزود: امکانات در خرمشهر بی‌بدیل است، دیگر مرزها هم باید رشد کنند، ولی نباید نسبت به مرز شلمچه بی‌انصافی صورت بگیرد، متاسفانه کمتر به خرمشهر توجه می‌شود و عدالت اجتماعی اقتضا می‌کند که تمام امکانات مساوی باشد.

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه 25 هزار تومان پول بیمه در جیب چه کسی می‌رود، گفت: بیمه باید اختیاری باشد و از زائرانی که بیمه درخواست ندارند، تعهد کتبی گرفته شود و از طرف دیگر هزینه پرداخت هلال احمر نیز قطع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.