در شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی فرهاد حیدری به عنوان مدیر حراست این اداره کل معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،در این مراسم معاون حفاظت پرسنل مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کارکردن در دستگاه های نظارتی از جمله حراست سختی و مشکلات خاص خود را دارد و ظرافت و تدبیر خاصی را می طلبد.

هادی ذبیحی افزود: اگر در حراست ظرافت و تدبیر لازم وجود نداشته باشد دچار حواشی خواهد شد که تبعات جبران ناپذیری به دنبال دارد.

وی سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ممانعت از تولید کالای مضر فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد : بخشی از کارحراست توجه به همین نکته است اگر در حراست با این نگاه کار به پیش برده شود می تواند خدمتی به جامعه کنند.

محسنی قائم مقام مدیر حراست کل استان خراسان رضوی ، گفت: مدیریت در این حوه باید سه ویژگی داشته باشد ،نسبت به حوزه کاری شناخت داشته باشد، تخصص لازم را اشته باشد و متعهد و دلسوز باشد.

در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تعامل و تدبیر در حراست از اهمیت بالایی برخوردار است.

سعید سرابی افزود: از مدیر حراست در مجموعه فرهنگی انتظار ویژه ای وجود دارد که امید داریم مدیر جدید حراست اداره کل که هم سابقه حضور در حراست را دارد و هم از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی هستند که این را نقاط قوت می باشد در راستای این وظایف موفق تر از قبل عمل خواهند کرد.

در این جلسه فرهاد حیدری به عنوان مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی معرفی و از خدمات جواد نکوزاد مدیر سابق حراست تقدیر شد.

فرهاد حیدری پیش از این جانشین مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بوده است.

انتهای پیام// ز.ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.