مرزبانی شهرستان پلدشت تور ماهیگیری صیادان غیر مجاز را جمع آوری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب در یادواره 102 شهید شهر کوشک خمینی شهر گفت: اگر شهدا نبودند، کوچه‌ها، خیابان‌ها و بیابان‌های ما تحت اشغال مستکبران عالم بود و از کرامت و شرافت دیگر خبری نبود.

سردارحسین سلامی افزود: صدای شکستن استخوان‌های دشمنان اسلام شنیده می‌شود و ثبات قدم در میدان بیداری کشورهای اسلامی به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی ایران است که این هم در سایه ارادتمندی به ولایت و ثبات قدم در حریم ولایت حاصل شده است.

وی امنیت را بالاترین دستاورد خون شهیدان برشمرد و گفت: فتنه‌انگیزی، سیاست‌های ویرانگر، جنگ‌افروزی، تحریم و محاصره، منزوی‌سازی و عملیات روانی تماماً توطئه‌های دشمنان را در این مدت خنثی کرده است.

سردار سلامی افزود: امروز دنیای اسلام بیدار شده و نهضت حضرت اباعبدالله(ع) نیز فراگیر شده و منطق عاشورا در حال حرکت و یزیدیان زمان در حال افسردگی و پژمرده شدن در طول حیات خود هستند و این نتیجه جاری شدن فرهنگ جهاد و شهادت از نسل دفاع مقدس است.

وی با اشاره به نقش پررنگ رهبر معظم انقلاب در ادامه مسیر حرکت انقلاب اسلامی، گفت: علم این انقلاب در دوران پیچیده‌ترین فتنه‌های تاریخ با حکمت و منطق الهی به دست نایب برحق حضرت ولی‌عصر(عج) قرار دارد که با تکیه بر منطق حسین(ع)، پرچم اقتدار و عزت امت اسلامی را بر دوش کشیده و شکست‌های پی‌درپی جبهه استکبار همه مدیون ولایت‌فقیه است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به قدرت ایران در منطقه و جهان گفت: انقلاب اسلامی ایران ائتلاف ابرقدرت‌های جهان را در هم شکست و امروز در زمره پیشرفته‌ترین کشورهای جهان موشک‌هایش هر جایی را که اراده کنند به آتش می‌کشند و برد پهبادهایش تا هزاران کیلومتر است و امروز هیچ تهدیدی این سرزمین را به مخاطره نمی‌اندازد.

سردار سلامی حضرت امام را هویت‌بخش حقیقی اسلامی و ملی این نظام و ملت برشمرد و گفت: حضرت امام مکتب عاشورا و فضائل عاشورایی را در متن حیات اجتماعی و سیاسی جامعه جاری کرد و مسیر تاریخ بشر را در عصر جدید با استفاده از فضائل عاشورا تغییر داد.

شهرکوشک از توابع شهرستان خمینی شهر دارای یک شهید مدافع حرم است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.