اصفهان؛

احداث 3 پارکینگ طبقاتی در کاشان

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری کاشان از جانمایی سه نقطه در کاشان برای آغاز عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا چله دوان،در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کاشان گفت:سه نقطه در خیابان های شهید رجایی ، شهید بهشتی و آیت الله کاشانی برای احداث پارکینگ طبقاتی جانمایی شده که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی  با اشاره به احداث پارکینگ های طبقاتی با مشارکت بخش خصوص و شهرداری کاشان افزود:تمام خیابان ها، مناطق و نواحی شهری در حال بررسی است تا بر اساس فرآیندهای کارشناسی نقاطی برای احداث پارکینگ در آن جانمایی شود و پس از طی مراحل قانونی در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.
به گفته وی، افزایش تولید خودرو در سال‌های اخیر، قدیمی بودن بافت مرکزی شهر و عدم تعریض خیابان‌ها تردد خودروها را در سطح شهر با مشکل مواجه و لزوم بررسی و عملیاتی راههای کاهش ترافیک ضروری کرده است.
معاون فنی و امور عمرانی فرماندار کاشان، یکی از دلایل عمده مشکلات ترافیکی در هسته مرکزی شهر را تمرکز مراکز خدماتی و درمانی در این مناطق دانست و افزود: این تمرکز به خودی خود زمینه را برای افزایش تردد‎ها به مرکز شهر ایجاد می‎کند.
چله دوان،با تاکید بر اینکه قدمت بالای مناطق شهری ، تعریض خیابان ها را با هزینه سنگینی مواجه نموده است گفت: با توجه به اینکه در شرایط موجود امکان تعریض خیابان‌ها وجود ندارد، صدور مجوز احداث واحدهای صنفی، خدماتی و درمانی در این مناطق تنها افزایش بار ترافیکی و افزودن بر مشکلات تردد را به دنبال خواهد داشت از اینرو ضروری است برای جانمایی این گونه مراکز با دقت و وسواس بیشتر اقدام شود.
وی در پایان اظهارداشت: وجود پارکینگ در داخل شهر یکی از مهم ترین دغدغه های شهروندان است که می تواند نقش موثری در کاهش ترافیک داشته باشد از اینرو شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کاشان تلاش می کند تا شرایط را برای احداث پارکینگ طبقاتی در سطح شهر فراهم کند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار