استان زنجان توانست با ارتقا رتبه خود در ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب جزء استان های برتر کشور در این خصوص باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان زنجان با اعلام این خبر گفت : با پیگیری و اجرای برنامه راهبردی توسعه صنعتی ، معدنی و تجاری ، بنا بر اعلام وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت نسبت واحدهای صنفی تعیین تکلیف نشده استان زنجان به 2 درصد از کل واحدهای صنفی رسید.
 وی افزود : به منظور ساماندهی و ارتقاء رتبه استان ، در طی سال 94 و 95 جلسات و دوره های آموزشی برای روسای اتحادیه ها و ‌مدیران اجرایی اتحادیه ها برگزار و مصوبات آن به طور مستمر پیگیری شد.
فغفوری تصریح کرد: با همراهی سایر دستگاههای متولی تلاش می شود فرایند اخذ مجوز برای اصناف استان تسهیل گردد تا شاهد فعالیت بدون پروانه کسب نباشیم.
این مقام مسئول ادامه داد : برنامه اجرایی این سازمان برای جلوگیری از فعالیت واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در مرحله اول تسهیل فرایند اخذ پروانه کسب و در ادامه اخطار و در نهایت پلمپ واحد صنفی می باشد.
رئیس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان  اضافه کرد : همراهی و مساعدت سایر دستگاههای متولی در کسب این موفقیت تاثیر به سزایی داشته و بی شک تا زمان رسیدن به اینکه تمامی واحدهای صنفی با پروانه کسب فعالیت نمایند این همراهی ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.