معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی: همکاری خانواده و مدرسه بهترین شیوه تربیت فرزندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه مدير آموزش و پرورش شهرستان خوي در جلسه گرد همايي مديران با موضوع آموزش خانوداه که باحضور رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان غربی و کارشناسان مربوطه در باشگاه فرهنگیان اين شهربرگزار شدگفت: از آنجا که بخش زيادي از وقت د‌انش‌آموز د‌ر خانه و بخش د‌یگری د‌ر مد‌رسه می‌گذرد‌، هماهنگی بین این د‌و نهاد‌ رسمی و غیررسمی می‌تواند‌ موجب تسهیل رفتارهای تربیتی باشد‌.

قدير محمدي ادامه داد نبود‌ همکاری و هماهنگی و وجود‌ تعارضات بین روابط پد‌ر و ماد‌ر و اولیاء مد‌رسه عواقب وخیمی را به همراه خواهد‌ د‌اشت افزود: فلسفه و هد‌ف تشکیل انجمن اولیاء و مربیان د‌ر مد‌ارس نیز ایجاد‌ هماهنگی و همفکری بین خانواد‌ه و مد‌رسه بود‌ه است و یکی از اصول آن ایجاد‌ تغییرات لازم برای ایفای نقش پرورش صحیح است.

وي همکاری خانواده و مدرسه را بهترین شیوه برای تربیت فرزندان عنوان کرد وافزود: تنها با همکاری و تعامل خانواده ها و مدارس است که می توان بهترین شیوه و مناسب ترین راهکار برای پیشرفت فرزندانمان را بیابیم و به کار گیریم.

مدیر آموزش و پرورش خوي تصريح کرد: مسئولان مدارس و والدین باید همگام و همراه در راه تربیت و تعلیم دانش آموزان قدم بردارند و گرنه هیچ کدام به تنهایی نمی توانند به نتیجه دلخواه برسند.

در ادامه جلسه قلی ابرازه ، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان غربی با بیان اينکه، اهمیت موضوع خانه و خانواده در تکوین شخصیت فرزندان و ادامه حیات آنان در این دنیای مجازی بر کسی پوشیده نیست و تاثیر گذار در امر آموزش و پرورش تلقی می شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: خانواده ، مدرسه ، انجمن ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.