معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان زنجان از اصلاح شبکه توزیع آب به میزان 13 کیلومتر در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان زنجان رضا کابلی گفت: طی 6 ماهه نخست امسال توسعه شبکه یک هزار و 874 متر و 665 متر توسعه خط انتقال و 716 متر اصلاح خط انتقال انجام شده است.
وی به تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در دست ساخت اشاره و تصریح کرد: کل تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در دست ساخت استان با ظرفیت 12 هزار و 960 متر مکعب در شبانه‌روز است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان زنجان با اشاره به اینکه از مجموع این ظرفیت 3 هزار و 400 متر مکعب در شبانه‌روز در ماهنشان و یک هزار و 60 متر مکعب در شبانه‌روز در دندی است، ادامه داد: 7 هزار و 500 متر مکعب در شبانه‌روز خرم‌دره و یک هزار متر مکعب در شبانه‌روز در شهر زرین‌آباد است.
کابلی افزود: از ابتدای سال تاکنون پنج مورد طرح مطالعه فاضلاب برای طرح‌های فاز سوم شهرهای زنجان، خرم‌دره، ماهنشان، دندی و زرین‌آباد با بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.  
وی با اشاره به اینکه احداث و توسعه شبکه بدون تخصیص اعتبار به میزان 7 کیلومتر گفت: در شهر زنجان 2 هزار و 806 متر، یک هزار و 360 متر زرین‌آباد، 607 متر خرم‌دره و 2 هزار و 750 متر در ماهنشان عملیات لوله‌گذاری و شبکه فاضلاب انجام شده است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان زنجان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح یک‌هزار و 600 مشترک در سطح استان به شبکه فاضلاب متصل می‌شوند.
کابلی با اشاره به طراحی کامل آبرسانی به بلوار راهبران در عوارضی زنجان – تهران، بازنگری طرح آبرسانی به خرم‌دره، تهیه اسناد جابجایی خط انتقال مخزن 3 هزار متر مکعبی شهر ابهر ادامه داد: تهیه اسناد ویدئومتری شبکه فاضلاب دندی، زرین‌آباد و ماهنشان، تهیه برنامه ششم توسعه و تهیه اسناد اصلاح شبکه شهر ماهنشان از جمله اقدامات حوزه معاونت مهندسی و توسعه است.
وی اضافه کرد: تهیه اسناد اتاقک سر چاه شهر قیدار، تهیه اسناد حفاری یک حلقه چاه عمیق در شهر نوربهار و صائین‌قلعه، تهیه اسناد خط انتقال آبرسانی به گلشهر کاظمیه و مخزن 15 هزار متر مکعبی 5 شرقی شهر زنجان از جمله اقدامات حوزه معاونت مهندسی و توسعه است.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: اصلاح ، توزیع ، آب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.