تبریز؛

تبریز؛ میزبان هجدهمین دوره جشنواره کتاب کودک و نوجوان

برای اولین بار در کشور تبریز میزبان هجدهمین دوره جشنواره کتاب کودک و نوجوان شد.

تبریز؛ میزبان هجدهمین دوره جشنواره کتاب کودک و نوجوانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: علاوه بر اعطای میزبانی به استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز، این رویداد مهم دربرگیرنده‌ اختتامیه‌ هجدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان، همایش علمی و همچنین برنامه‌ دیدار پدیدآوردندگان با مخاطبان در قالب کاروان کتاب کودک و نوجوان خواهد بود.

یوسف‌زاده افزود: این در حالی است که هفده دوره از برگزاری این رویداد ملی هیچ‌گاه به خارج از شهر تهران منتقل نشده بود و تبریز نخستین شهری است که پس از پایتخت، میزبانی این جشنواره را بر عهده می‌گیرد.

یوسف‌زاده اضافه کرد: بر این اساس ناشران، نویسندگان، شاعران، مترجمان و تصویرگران می‌توانند در هجدهمین جشنواره‌ کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که این گردهمایی بتواند کودکان و نوجوانان استان را بیش از پیش به کتاب‌خوانی تشویق کند و خاطره‌هایی ماندگار برایشان رقم بزند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری استان تصریح کرد: با توجه به اهمیت این رویداد، انتطار می‌رود از یک سو هماهنگی با معاون تولید و دبیران هر یک از برنامه‌ها و از سوی دیگر هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای همراه و حامی مد نظر قرار گیرد.

یوسف‌زاده خاطرنشان کرد: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، طی حکمی مدیرعامل کانون پرورش فکری آذربایجان‌شرقی را به سمت دبیر اجرایی گردهم‌آیی پدید آورندگان کتاب کودک و نوجوان منصوب کرده است.

گفتنی است: همایش ادبیات کودک و نوجوان آذر 1395 به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.