رئیس مجلس قبرس در دیدار وزیر خارجه کشورمان ایران را از دوستان صمیمی قبرس خواند و گفت: آماده رایزنی و همکاری‌های بیشتر برای گسترش روابط دو جانبه و همکاری در سطح بین‌المللی هستیم.

آماده رایزنی برای گسترش مناسبات دوجانبه و همکاری بین‌المللی هستیمبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) میزبان دیمیتریس سیلوریس رئیس مجلس قبرس بود. 

در این ملاقات وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه قبرس از دوستان قدیمی ایران است و قدمت این دوستی به چند دهه می‌رسد؛ از روابط و همکاری‌های رو به گسترش دو کشور استقبال کرد. 

ظریف ضمن یادآوری روابط و همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های فرهنگی، تجاری، سیاسی، علمی و... ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها گسترش یافته و به زمینه‌های دیگری همچون تبادل گردشگر و امور علمی و فناوری‌های نوین و پیشرفته، بیوتکنولوژی و... تسری یابد. 

رئیس مجلس قبرس نیز در این دیدار ضمن استقبال از گسترش همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف، اظهار داشت:  قبرس نیز ایران را از دوستان صمیمی خود می‌داند و آماده رایزنی و همکاری‌های بیشتر برای گسترش روابط دو‌جانبه و همکاری در سطح بین‌المللی است. 

در این ملاقات همچنین در خصوص مسایل منطقه‌ای از جمله سوریه گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار