مسئول اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش شاخص‌های آلایندگی در اصفهان طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی اظهار داشت: دمای هوای اصفهان طی 24 ساعت آینده افزایش نامحسوسی داشته و در برخی نواحی افزایش جزئی و و برخی مناطق کاهش دما مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه در غرب اصفهان سامانه بارشی مشاهده می‌شود، افزود: بارش جزئی در غرب اصفهان که با باد نسبتاً شدید همراه است پیش بینی شده و البته باید گفت احتمال بارش در این منطقه بسیار ضعیف است.

مسئول اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: آلودگی هوای اصفهان طی امروز و فردا به حداقل رسیده و شاخص‌های آلایندگی کاهش محسوسی پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: صبح روز پنج‌شنبه و همچنین جمعه نیز افزایش شاخص‌های آلایندگی در اصفهان دوباره مشاهده می‌شود و تا روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته آینده شاخص‌های آلایندگی در حد سالم می‌ماند.

خدابخش با اشاره به وضعیت آب و هوایی در روزهای آینده خاطرنشان کرد: اواخر امروز و فردا بارش پراکنده و وزش باد نسبتاً شدید در اصفهان مشاهده می‌شود.

وی تاکید کرد: روز پنج‌شنبه و جمعه نیز شهروندان اصفهانی با پدیده اینورژن روبه‌رو هستند که این پدیده نسبت به‌روزهای گذشته ضعیف‌تر خود را نشان می‌دهد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.