مهاباد؛

اعطای رتبه درجه یک اعتبار بخشی به بیمارستان های شهرستان میاندوآب

بر مبنای شاخص های اعتبار بخشی ، بیمارستان های شهید عباسی و فاطمه زهرا (س) شهرستان میاندوآب رتبه درجه یک کشوری را کسب کردند

اعطای رتبه درجه یک اعتبار بخشی به بیمارستان های شهرستان میاندوآب

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: هر سال وزارت بهداشت شاخص هائی در زمینه اعتباربخشی و ارزشیابی اجرا می کند.

سهراب حیدری افزود : ارتقاء خدمت رسانی به مردم ، تعداد پزشکان متخصص ، تعداد پرستاران نسبت به تعداد بیماران و وضع بیمارستان به لحاظ بهداشتی از شاخص های موثر در اعتباربخشی به بیمارستان هاست.

حیدری ، دیگر معیار این اعتباربخشی را تجهیزات و امکانات موجود در بیمارستان ها ، تکریم ارباب رجوع و سطح علمی کارکنان بیمارستان ها عنوان کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اضافه کرد : این ارزیابی ها را کارشناسان و بازرسان اعزامی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی انجام می دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت : ارتقاء امکانات و تجهیزات اختصاص یافته به بیمارستان ، افزایش درآمد آن ، بهبود خدمت رسانی و تغییر نگرش مسئولان در سطح کلان به بیمارستانی که به این رتبه رسیده از جمله عواملی است که در ارتقاء سلامتی جامعه موثر است.

گفتنی است ؛ شهرستان میاندوآب به عنوان قطب درمان در جنوب آذربایجان غربی دارای 2 بیمارستان است که در مجموع 300 تخت فعال دارند.


برچسب ها: اعطای ، رتبه ، درجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.